Banner

⏳ Piedāvājums beigsies pēc:

00dienas
00stundas
00minūtes
00sekundes

Ko es darītu, ja manā grupā būtu bērns ar uzvedības grūtībām, kurš apgrūtina darbu?

Pirmkārt, es sāktu vērot vairāk šo bērnu arī tajos brīžos, kad viņš iesaistās, jo tas man palīdzēs redzēt, kas ierosina nevēlamo uzvedību. Nevis pamanīt tikai tad, kad bērns jau pauž nevēlamu, traucējošu uzvedību.

Ja es pamanīšu ierosinātājus, varēšu laicīgāk reaģēt, lai neveidotos saasināta situācija.

Tas savukārt man palīdzēs laicīgi bērnam iemācīt nepieciešamās prasmes, piemēram, pagaidīt, regulēt emocijas, uzklausīt.

Tā rezultātā samazināsies izaicinošas situācijas nākotnē, jo laicīgi būšu pamanījusi, kāpēc bērns kļūst apgrūtinošs, sākšu risināt situāciju un mācīšu prasmes, kuras bērns varēs izmantot nākamajā reizē, kad ar kaut ko līdzīgu saskarsies.

Rezultātā varēšu konkrēti aprakstīt, kas bērnam palīdz, kas nepalīdz, ko es esmu darījusi. Tas man palīdzēs saprast, kad man ir jāiesaista vecāki un cik aktīva vecāku iesaiste ir nepieciešama, kā arī varēšu sniegt konkrētus uzvedības skaidrojumus, kas vecākiem palīdzēs ātrāk risināt situāciju.

Šim procesam, lai iesaistītu vecākus un risinātu bērnu uzvedības grūtības, nav jābūt sarežģītam un laikietilpīgam, tam nav jāvelta mēneši vai nedēļas.

Ja vēlies zināt, kā sarežģītas situācijas risināt ātri un vienkārši, pievienojies manam izstrādātajam pedagogu profesionālās pilnveides kursam jau šodien:

https://miletizglitoti.lv/kurss/pedagogu-sadarbiba-ar-vecakiem-un-mobinga-risinajumi-skola/

0
    0
    Grozs
    Jūsu grozs ir tukšsAtgriezties veikalā

    Piesakies jaunumiem!

    Saņem 5% ATLAIDI savam pirkumam!