Pedagogu tālākizglītība
-
Visi kursi
Mobinga risinājumi izglītības iestādē
Iegūsi praktiskas zināšanas, kā ātri identificēt mobinga rašanās pazīmes un novērst tā saasināšanos un saņemsi praktiskus padomus un metodoloģiju mobinga situāciju efektīvai risināšanai.
-
Emociju regulācija un disciplīna
Kā bērniem mācīt robežas un disciplīnu
Vēlies uzzināt jaunas un efektīvas metodes, kā bērniem mācīt disciplīnu un ievērot noteikumus?
Kursā Tu uzzināsi, kā ar cieņpilnām metodēm efektīvi bērniem mācīt robežas un disciplīnu neliekot sev justies vainīgam, ka izmanto nepiemērotas audzināšanas pieejas. Iegūsi praktiskus padomus un tehnikas, kā noteikt atļautās robežas. Iemācīsies, kas ir konsekventa noteikumu uzturēšana, kā konsekventums var raisīt vēlmi ievērot noteikumus un kad konsekventa noteikumu uzturēšana rada pretējo.
-
Vecākiem
Kā bērniem mācīt emociju regulāciju
Ikvienam, kurš ikdienā domā par emocijām, cenšas tās saprast sevī, citā un savā bērnā
Kursā iegūsi konkrētas un efektīvas metodes, kā iemācīties atpazīt bērna emocijas, kā pašam bērnam iemācīt atpazīt tās, kā komunicēt ar bērnu mijiedarbībā, kā tikt gala ar savām emocijām kuras izraisa bērna uzvedība. Nodarbība būs noderīga visiem cilvēkiem – bez vecuma ierobežojuma, visiem kuri ikdienā strādā ar bērniem, audzina tos vai vienkārši pavada laiku pieskatot. Cilvēkiem, kuri vēlas saprast emocijas sevī, bērnā, audzēknī. Gūsti atbildes, palīdzi sev un bērnam saprast savas sajūtas labāk!
-
Pedagogiem
Pedagogu sadarbība ar vecākiem un mobinga risinājumi izglītības iestādē
Bērnu psihologs Tev sniegs praktiskas prasmes, zināšanas un rīkus.
Iegūsi rīkus, kas ļaus strukturēti un sistemātiski veikt novērojumus un analizēt bērnu uzvedību, lai atrastu cēloņus un risinājumus uzvedības problēmām. Iemācīsies, kā efektīvi komunicēt ar vecākiem, izmantojot dažādus komunikācijas modeļus un metodes. Tas veicinās labāku sapratni un sadarbību starp tevi kā pedagogu un vecākiem. Iegūsi praktiskus soļus, ka risināt mobinga situācijas.
-
Vecākiem
Bērna attīstība no 4 līdz 7 gadu vecumam
Bērnu psihologs skaidro, kāda ir bērna attīstība no 4 līdz 7 gadu vecumam
Kursā Tu uzzināsi, kādēļ bērns speciāli lieto vārdus, kurus nedrīkst, kādēļ bērns aiztiek savas vai citu privātās zonas, tās pēta, kādā vecumā bērns sāk sevi pašapmierināt, kā par to runāt ar bērnu, kādēļ bērns melo, kā iemācīt bērnam būt patstāvīgākam, kā ieinteresēt bērnu mācīties, kādēļ bērns vairs negrib gulēt savā gultā, kādēļ bērns bieži citiem dod norādes par to, kas būtu viņiem jādara, kādēļ bērns maina spēles noteikumus un iegūsi atbildes uz citām vecumposma īpatnībām.
-
Vecākiem
Vecumposma īpatnības līdz 4 gadu vecumam
Palīdzi bērnam attīstīties un augt katrā no viņa dzīves posmiem!
Kursā Tu uzzināsi kādēļ bērns sāk raudāt, kad vecāks dodas prom, vēlas bērnu atstāt pie tēta vai omītes, kādēļ bērns bāž visu mutē, un līdz kādam vecumam tas ir normāli, kādēļ bērns mētā mantas, kādēļ bērns tīši dara to, ko nedrīkst,– iekniebj, nomet zemē un skatās, kādēļ bērns ņem nost citiem mantas, cik daudz bērnam ir jārunā katrā vecumposmā, kādēļ bērns nespēlējas ar citiem bērniem un atbildes citiem jautajumiem.
-
Pedagogiem
Pedagogu sadarbība ar vecākiem
Veiksmīga pedagogu sadarbība ar vecakiem palīdzēs atrisināt sarežģītas situācijas
Pēc trīs stundu ilgas nodarbības zināsi, kā pārliecinoši un efektīvi vadīt sarežģītas sarunas ar vecākiem. Kursā iegūsi rīkus, kas ļaus strukturēti un sistemātiski veikt novērojumus un analizēt bērnu uzvedību, lai atrastu cēloņus un risinājumus uzvedības problēmām. Iemācīsies, kā efektīvi komunicēt ar vecākiem, izmantojot dažādus komunikācijas modeļus un metodes. Tas veicinās labāku sapratni un sadarbību starp tevi kā pedagogu un vecākiem.
-
Pedagogiem
Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHS un AST
Ja tev ir zināms bērns, kuram ir īsa uzmanības noturība,
kurš nevēlas darīt to, kas ir jādara, bet ilgi var darīt to, ko grib pats, bērns ir impulsīvs, runā no vietas, visu laiku ir kustībā, neievēro robežas, tad šī nodarbība būtiski atvieglos tavu ikdienu. Iespējams, zini bērnu, kuram ir vāji attīstīta valoda, kurš nereaģē uz vidē notiekošo, bērnam ir specifiskas intereses, bērns veic atkārtojošas darbības ar ķermeni, nespēlējas ar citiem bērniem. Ja atpazīsti šādu bērnu, šī nodarbība palīdzēs apgūt praktiskas prasmes, kā sadarboties ar bērnu, lai izvairītos no nevēlamas uzvedības. Pieejas, kuras iegūsi, neapgrūtinās tavu ikdienas darbu, bet palīdzēs veicināt sadarbību ar bērniem.
-
Pedagogiem
Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHS
Ja tev ir zināms bērns, kuram ir īsa uzmanības noturība,
kurš nevēlas darīt to, kas ir jādara, bet ilgi var darīt to, ko grib pats, bērns ir impulsīvs, runā no vietas, visu laiku ir kustībā, neievēro robežas, tad šī nodarbība būtiski atvieglos tavu ikdienu. Visticamāk, šis bērns ir nevis izlaists vai neaudzināts, bet viņam ir uzmanības deficīta traucējumi. Tas nozīme, ka tev nepieciešami rīki, kā vadīt bērnu, kuram ir UDHS, lai nesabojātu attiecības un velti netērētu enerģiju uz nepareizajām lietām. Šī ir viena no pedagogu un vecāku augstāk novērtētajām nodarbībām.
-
Pedagogiem
Bērnudārza gaitu uzsākšana (pedagogiem)
Kurss pedagogiem Tev palīdzēs:
- bērnu temperamenta iezīmēm un kā tās izpaužas;
- raudāšanu, kā skolotājam uz to reaģēt un ko darīt, ja bērns negrib, ka viņu mierina;
- vides iekārtošanu;
- principiem, kā pareizi iedalīt telpu zonās;
- satura sagatavošanu;
- adaptēšanās periodu un svarīgāko, kas jāievēro pirmajā mēnesī
-
Pedagogiem
Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar autiskā spektra traucējumiem (AST)
Iespējams, tu zini bērnu, kuram ir vāji attīstīta valoda,
kurš nereaģē uz vidē notiekošo, bērnam ir specifiskas intereses, bērns veic atkārtojošas darbības ar ķermeni, nespēlējas ar citiem bērniem. Ja atpazīsti šādu bērnu, šī nodarbība palīdzēs apgūt praktiskas prasmes, kā sadarboties ar bērnu, lai izvairītos no nevēlamas uzvedības. Pieejas, kuras iegūsi, neapgrūtinās tavu ikdienas darbu, bet palīdzēs veicināt sadarbību ar bērniem. Kurss Tev palīdzēs saņemt atbildes uz kā iekļaut bērnus ar AST.