New Year
Vēl palikušas 18 vietas par 50.19

Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar autiskā spektra traucējumiem (AST)

Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar autiskā spektra traucējumiem (AST)

Nodarbība būs par to, kā iekļaut bērnus, kuriem ir autiskā spektra traucējumi. Iespējams, tu zini bērnu, kuram ir vāji attīstīta valoda, kurš nereaģē uz vidē notiekošo, bērnam ir specifiskas intereses, bērns veic atkārtojošas darbības ar ķermeni, nespēlējas ar citiem bērniem. Ja atpazīsti šādu bērnu, šī nodarbība palīdzēs apgūt praktiskas prasmes, kā sadarboties ar bērnu, lai izvairītos no nevēlamas uzvedības. Pieejas, kuras iegūsi, neapgrūtinās tavu ikdienas darbu, bet palīdzēs veicināt sadarbību ar  bērniem.

Kurss pedagogiem “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar autiskā spektra traucējumiem (AST)” Tev palīdzēs saņemt atbildes uz:

  • Kas ir AST (autiskā spektra traucējumi)?
  • Kādēļ AST bērniem ir socializēšanās problēmas?
  • Kā atpazīt AST uzvedību raksturojošos pazīmes?
  • Kā iekļaut bērnus ar AST?
  • Vides iekārtošana.
  • Komunikācija.

🎉 10% teorija, 90% praktiski piemēri

 

Kurss sastāv no 2.5 stundu garas lekcijas

 

⭐️⭐️⭐️ Šeit dažas atsauksmes no kursa pedagogiem “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar autiskā spektra traucējumiem (AST)” dalībniekiem:

🔶 “Centīšos būt mierīgāka brīžos kad jau “100” reizes atkārtoju vienu un to pašu, bet bērns nesaprot un nedara prasīto. Patika piemēri no dzīves un tas, ka atbildes sniedzat uz visiem jautājumiem.”

🔶 “Strādāt ar savām emocijām (savaldība un nepiekāpība). Pārdomāt piedāvājamo darbiņu no skatupunkta, kā to redz bērns.”

🔶 “Iepriekš nezināju mājaslapu, ko ieteicāt, piemēram, dienas režīma kartiņām. Tāpat noderēja informācija par pārlieku piesātināto grupas telpu/sienām (it kā nekas jauns, bet jāņem vērā, jo nez kāpēc iepatikās pašai un arī palīgam patīk, labu gribot, jauki, radoši izgreznot un iekārtot telpu:)).”

🔶 “Pieredzes stāsti ar piemēriem ļoti patika. Iemācījos to, ka bērna skatu punktā strādājot nevajadzētu sienas, kas ir izraibinātas ar attēliem. Tam tajā brīdi būtu jābūt aizmugurē. Esmu šo ņēmusi vērā un runājošo sienu veidoju vienā sānā neitrālu.”

 

Kursu pedagogiem vada Mg. psych. Simona Dimanta

 

 

50.19

Availability: Noliktavā 18 prece/-es

Profesionālās pilnveides apliecība

  • Pedagogiem pēc kursa noklausīšanās iespējams saņemt profesionālās pilnveides apliecību (5 teorētiskās un 1 praktiskā akadēmiskā stunda).

Video ieraksts

  • Iegādes brīdī būs jāizveido profils.
  • Ja tev jau ir izveidots profils, pirms pirkuma veikšanas pārliecinies, ka esi tajā ielogojies, lai piekļuvi kursam saņemtu uzreiz.
  • Kurss būs redzams profilā.

Bonusi

  • Uzdod jautājumu psihologam.
  • Kurss ir pieejams 90 dienas no iegādes brīža.
  • Kursu var skatīties no vairākām ierīcēm.
  • Kursu var klausīties neierobežotu reižu skaitu.
  • Pieejama prezentācija un darba lapas lejuplādei.
 

Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar autiskā spektra traucējumiem (AST)

Nodarbība būs par to, kā iekļaut bērnus, kuriem ir autiskā spektra traucējumi. Iespējams, tu zini bērnu, kuram ir vāji attīstīta valoda, kurš nereaģē uz vidē notiekošo, bērnam ir specifiskas intereses, bērns veic atkārtojošas darbības ar ķermeni, nespēlējas ar citiem bērniem. Ja atpazīsti šādu bērnu, šī nodarbība palīdzēs apgūt praktiskas prasmes, kā sadarboties ar bērnu, lai izvairītos no nevēlamas uzvedības. Pieejas, kuras iegūsi, neapgrūtinās tavu ikdienas darbu, bet palīdzēs veicināt sadarbību ar  bērniem.

Kurss pedagogiem “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar autiskā spektra traucējumiem (AST)” Tev palīdzēs saņemt atbildes uz:

  • Kas ir AST (autiskā spektra traucējumi)?
  • Kādēļ AST bērniem ir socializēšanās problēmas?
  • Kā atpazīt AST uzvedību raksturojošos pazīmes?
  • Kā iekļaut bērnus ar AST?
  • Vides iekārtošana.
  • Komunikācija.

🎉 10% teorija, 90% praktiski piemēri

 

Kurss sastāv no 2.5 stundu garas lekcijas

 

⭐️⭐️⭐️ Šeit dažas atsauksmes no kursa pedagogiem “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar autiskā spektra traucējumiem (AST)” dalībniekiem:

🔶 “Centīšos būt mierīgāka brīžos kad jau “100” reizes atkārtoju vienu un to pašu, bet bērns nesaprot un nedara prasīto. Patika piemēri no dzīves un tas, ka atbildes sniedzat uz visiem jautājumiem.”

🔶 “Strādāt ar savām emocijām (savaldība un nepiekāpība). Pārdomāt piedāvājamo darbiņu no skatupunkta, kā to redz bērns.”

🔶 “Iepriekš nezināju mājaslapu, ko ieteicāt, piemēram, dienas režīma kartiņām. Tāpat noderēja informācija par pārlieku piesātināto grupas telpu/sienām (it kā nekas jauns, bet jāņem vērā, jo nez kāpēc iepatikās pašai un arī palīgam patīk, labu gribot, jauki, radoši izgreznot un iekārtot telpu:)).”

🔶 “Pieredzes stāsti ar piemēriem ļoti patika. Iemācījos to, ka bērna skatu punktā strādājot nevajadzētu sienas, kas ir izraibinātas ar attēliem. Tam tajā brīdi būtu jābūt aizmugurē. Esmu šo ņēmusi vērā un runājošo sienu veidoju vienā sānā neitrālu.”

 

Kursu pedagogiem vada Mg. psych. Simona Dimanta

 

 

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar autiskā spektra traucējumiem (AST)”

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

0
    0
    Grozs
    Jūsu grozs ir tukšsAtgriezties veikalā