Akcijas baneris
Akcija beidzas pēc:
0dienas 00stundas 00min 00sek
Akcija beidzas pēc:
0dienas 00stundas 00min 00sek
Sale!
Vēl palikušas 11 vietas par 29.16

Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT

Tik aktuāls jautājums – kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT?

Nodarbībā tiek apskatītas uzmanības deficīta un hiperaktivitātes traucējumu pazīmes. Ja tev ir zināms bērns, kuram ir īsa uzmanības noturība, kurš nevēlas darīt to, kas ir jādara, bet ilgi var darīt to, ko grib pats, bērns ir impulsīvs, runā no vietas, visu laiku ir kustībā, neievēro robežas, tad šī nodarbība būtiski atvieglos tavu ikdienu.

Visticamāk, šis bērns ir nevis izlaists vai neaudzināts, bet viņam ir uzmanības deficīta traucējumi. Tas nozīme, ka tev nepieciešami rīki, kā vadīt bērnu, kuram ir UDHT, lai nesabojātu attiecības un velti netērētu enerģiju uz nepareizajām lietām. Šī ir viena no pedagogu un vecāku augstāk novērtētajām nodarbībām.

Kurss pedagogiem “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT”,  kurā bērnu iegūsi atbildes uz:

  • Kas ir UDHT (uzmanības deficīta un hiperaktivitātes traucējumi)?
  • Kādēļ  UDHT bērniem ir socializēšanās problēmas?
  • Kā atpazīt UDHT  uzvedību raksturojošās pazīmes?
  • Kā iekļaut bērnus ar UDHT?
  • Neaudzināts bērns vai UDHT?
  • Vides iekārtošana
  • Komunikācija

🎉 10% teorija, 90% praktiski piemēri.

 

Kurss sastāv no 3.5 stundu garas lekcijas

 

⭐️⭐️⭐️ Šeit dažas atsauksmes no kursa pedagogiem “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT” dalībniekiem:

🔶 ““Ko acs redz, to pasaki,” pozitīvs kompliments, kā atpazīt un strādāt ar hiperaktīvu bērnu , hiperaktīvas uzvedības korekcijas iespējas.”

🔶 “1. Ieguvu vairāk informācijas darbā ar bērniem, kuriem ir uzvedības un mācīšanās grūtības. 2. Guvu ierosmi, kā uzlabot saskarsmes un sadarbības iespējas ar šādiem skolēniem. 3. Bērniem ar UDHT ir jāmāca ievērot noteikumus, kuri attiecas uz visiem.”

🔶 “Veicināt labāku vidi bērniem ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu. Sapratu daudz un dažādas definīcijas un to skaidrojumus saistībā ar hiperaktivitāti. Šie kursi veicinās manu kā pedagoga labāku darbu un sapratni.”

 

Kursu pedagogiem vada Mg. psych. Simona Dimanta

 

Simona Dimanta ir Starptautiskās UDHT asociācijas biedre, Latvijas UDHT biedrības biedre un topošā UDHT trenere. S. Dimanta palīdz bērniem, viņu vecākiem un pedagogiem veidot atbalstošus un uz izaugsmi vērstus vides apstākļus.

 

29.16

Availability: Noliktavā 11 prece/-es

Profesionālās pilnveides apliecība

  • Pedagogiem pēc kursa noklausīšanās iespējams saņemt profesionālās pilnveides apliecību (5 teorētiskās un 1 praktiskā akadēmiskā stunda).

Video ieraksts

  • Iegādes brīdī būs jāizveido profils.
  • Ja tev jau ir izveidots profils, pirms pirkuma veikšanas pārliecinies, ka esi tajā ielogojies, lai piekļuvi kursam saņemtu uzreiz.
  • Kurss būs redzams profilā.

Bonusi

  • Ir iespēja pievienoties jautājumu un atbilžu sesijām 1 reizi mēnesī.
  • Kurss ir pieejams 90 dienas no iegādes brīža.
  • Kursu var skatīties no vairākām ierīcēm.
  • Kursu var klausīties neierobežotu reižu skaitu.
  • Pieejama prezentācija un darba lapas lejuplādei.
 

Tik aktuāls jautājums – kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT?

Nodarbībā tiek apskatītas uzmanības deficīta un hiperaktivitātes traucējumu pazīmes. Ja tev ir zināms bērns, kuram ir īsa uzmanības noturība, kurš nevēlas darīt to, kas ir jādara, bet ilgi var darīt to, ko grib pats, bērns ir impulsīvs, runā no vietas, visu laiku ir kustībā, neievēro robežas, tad šī nodarbība būtiski atvieglos tavu ikdienu.

Visticamāk, šis bērns ir nevis izlaists vai neaudzināts, bet viņam ir uzmanības deficīta traucējumi. Tas nozīme, ka tev nepieciešami rīki, kā vadīt bērnu, kuram ir UDHT, lai nesabojātu attiecības un velti netērētu enerģiju uz nepareizajām lietām. Šī ir viena no pedagogu un vecāku augstāk novērtētajām nodarbībām.

Kurss pedagogiem “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT”,  kurā bērnu iegūsi atbildes uz:

  • Kas ir UDHT (uzmanības deficīta un hiperaktivitātes traucējumi)?
  • Kādēļ  UDHT bērniem ir socializēšanās problēmas?
  • Kā atpazīt UDHT  uzvedību raksturojošās pazīmes?
  • Kā iekļaut bērnus ar UDHT?
  • Neaudzināts bērns vai UDHT?
  • Vides iekārtošana
  • Komunikācija

🎉 10% teorija, 90% praktiski piemēri.

 

Kurss sastāv no 3.5 stundu garas lekcijas

 

⭐️⭐️⭐️ Šeit dažas atsauksmes no kursa pedagogiem “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT” dalībniekiem:

🔶 ““Ko acs redz, to pasaki,” pozitīvs kompliments, kā atpazīt un strādāt ar hiperaktīvu bērnu , hiperaktīvas uzvedības korekcijas iespējas.”

🔶 “1. Ieguvu vairāk informācijas darbā ar bērniem, kuriem ir uzvedības un mācīšanās grūtības. 2. Guvu ierosmi, kā uzlabot saskarsmes un sadarbības iespējas ar šādiem skolēniem. 3. Bērniem ar UDHT ir jāmāca ievērot noteikumus, kuri attiecas uz visiem.”

🔶 “Veicināt labāku vidi bērniem ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu. Sapratu daudz un dažādas definīcijas un to skaidrojumus saistībā ar hiperaktivitāti. Šie kursi veicinās manu kā pedagoga labāku darbu un sapratni.”

 

Kursu pedagogiem vada Mg. psych. Simona Dimanta

 

Simona Dimanta ir Starptautiskās UDHT asociācijas biedre, Latvijas UDHT biedrības biedre un topošā UDHT trenere. S. Dimanta palīdz bērniem, viņu vecākiem un pedagogiem veidot atbalstošus un uz izaugsmi vērstus vides apstākļus.

 

1
    1
    Grozs
    plašākā kursu programma vecakiem par bērnu audzināšanu
    Bērnu audzināšanas pamati
    1 X 49.00 / month = 49.00

    Piesakies jaunumiem!

    Saņem 5% ATLAIDI savam pirkumam!