Banner

⏳ Piedāvājums beigsies pēc:

00dienas
00stundas
00minūtes
00sekundes

Laba pedagogu sadarbība ar bērnu vecākiem

Untitled design14

Ja bērnam izglītības iestādē tiek novērotas uzvedības grūtības, tad vecāks ir galvenā persona, kas var palīdzēt problēmu risināt. Šādās reizēs visefektīvākā ir cieša, konstruktīva un konsekventa  pedagoga un vecāku sadarbība. Taču tā iespējama vien tad, ja skolotājam izdodas nodibināt labu kontaktu ar bērna vecākiem un izveidot uzticības pilnu komunikāciju.  Kā to izdarīt, lai izvairītos no …

Laba pedagogu sadarbība ar bērnu vecākiem Read More »

Izlasi šo, ja arī Tevi nogurdina necienīga bērna uzvedība

Untitled design13

Vai Tevi nogurdina necienīga bērna uzvedība, tas, ka bērni traucē grupas darbu? Es Tevi pilnībā saprotu. Arī es esmu to piedzīvojusi, strādājot bērnudārzā un vadot nodarbības skolēniem. Pacel roku, ja arī Tu piedzīvo ko līdzīgu! Tu sāc vadīt nodarbību, bērns rada kņadu un traucē grupas darbu. Tu centies laipni runāt ar bērnu, iecietīgi aicini pievērsties …

Izlasi šo, ja arī Tevi nogurdina necienīga bērna uzvedība Read More »

Vecāki nesāk izvairīties no problēmu risināšanas, jo nevēlas savam bērnam palīdzēt izglītības iestādē. Pedagogu komunikācija.

Untitled design12

Vecāki sāk izvairīties, jo pedagogu komunikācijas veids mēdz likt justies kā bezspēcīgiem, sliktiem vecākiem. Pēc komunikācijas ar pedagogiem vecāki bieži jūtas nesaprasti un pazemoti. Tev kā skolotājam šķiet, ka bērna grūtības nemainās, jo vecāki ir neieinteresēti un ka visa atbildība ir uz pedagoga pleciem, lai normāli vadītu nodarbību. Iespējams, daudz dzirdi no citiem ekspertiem, ka …

Vecāki nesāk izvairīties no problēmu risināšanas, jo nevēlas savam bērnam palīdzēt izglītības iestādē. Pedagogu komunikācija. Read More »

Vēlies zināt, kā skolotāja Inga panāca tūlītējas izmaiņas savā grupā? Panākumu atslēga – sadarbība ar vecākiem?

Untitled design11

Nē, tā nav bērna izslēgšana no grupas, mājmācība vai ekstra cilvēka piesaistīšana. Skolotāja Inga iemācījās risināt problēmsituācijas ar bērnu vecākiem. Viņa to darīja laicīgi, konstruktīvi un neatlaidīgi. Tā vietā, lai visu enerģiju pievērstu bērnam, viņa mācēja panākt, ka to dara bērna vecāki, īpašu uzmanību pievēršot, kāda ir sadarbība ar vecākiem. Arī skolotāja Inga sākotnēji nevēlējās …

Vēlies zināt, kā skolotāja Inga panāca tūlītējas izmaiņas savā grupā? Panākumu atslēga – sadarbība ar vecākiem? Read More »

Ko es darītu, ja manā grupā būtu bērns ar uzvedības grūtībām, kurš apgrūtina darbu?

Untitled design10

Pirmkārt, es sāktu vērot vairāk šo bērnu arī tajos brīžos, kad viņš iesaistās, jo tas man palīdzēs redzēt, kas ierosina nevēlamo uzvedību. Nevis pamanīt tikai tad, kad bērns jau pauž nevēlamu, traucējošu uzvedību. Ja es pamanīšu ierosinātājus, varēšu laicīgāk reaģēt, lai neveidotos saasināta situācija. Tas savukārt man palīdzēs laicīgi bērnam iemācīt nepieciešamās prasmes, piemēram, pagaidīt, …

Ko es darītu, ja manā grupā būtu bērns ar uzvedības grūtībām, kurš apgrūtina darbu? Read More »

Tas, ko šobrīd dari, attālina tevi no vēlamā rezultāta. Sarežģīta bērna uzvedība klasē – kā risināt?

Untitled design9

Nespēja korekti vecākiem izskaidrot izglītības iestādē novērotās bērna uzvedības problēmas rada vecākiem nevēlēšanos iesaistīties uzvedības grūtību risināšanā. Ir labāki veidi, kā panākt vecāku iesaisti. Lai vecāki iesaistītos problēmu risināšanā, viņiem no stāstītā jāsaprot, ka problēma tiešām ir problēma, nevis pedagogu neadekvātas iegribas. Vecākiem ir jāsniedz informācija par to, cik bieži un regulāri vērojama šāda uzvedība. …

Tas, ko šobrīd dari, attālina tevi no vēlamā rezultāta. Sarežģīta bērna uzvedība klasē – kā risināt? Read More »

Trīs lietas, kuras neiesaku darīt pedagogiem, ja grupā ir bērns ar uzvedības grūtībām

Untitled design7

Pirmkārt, ja grupā ir bērns ar uzvedības grūtībām, noteikti neiesaku ilgi kavēties, lai uzsāktu problēmas risināšanu. Nereti pedagogi dažādu iemeslu dēļ vecākus informē pēc vairākiem mēnešiem, kad grupā ir sabojāts mikroklimats. Ilgi nogaidot, padziļinās stress visiem, kā arī spēcīgāk nostiprinās uzvedības grūtības bērnam, veidojos neveselīgas sociālās attiecības ar vienaudžiem. Atgriezt labu mikroklimatu klasē prasa ārkārtīgi …

Trīs lietas, kuras neiesaku darīt pedagogiem, ja grupā ir bērns ar uzvedības grūtībām Read More »

5 kļūdas, kuras pieļauj pedagogi, veidojot sadarbību ar vecākiem, kuru bērniem ir uzvedības grūtības

Untitled design6

Vēlies izvairīties no šīm kļūdām sadarbībā ar vecākiem? Lasi tālāk! ❌ Uzreiz, kā satiec vecāku, sāc stāstīt par bērna slikto uzvedību. ✅ Satiekot vecāku, sarunā konkrētu tikšanās laiku. ❌ Brīvā formā vecākam izstāsti, ka bērns sit, kož, neklausa, staigā pa klasi. ✅ Pirms sarunas ar vecāku veic detalizētu situāciju aprakstu. ❌ Spilgti izcel tikai bērna …

5 kļūdas, kuras pieļauj pedagogi, veidojot sadarbību ar vecākiem, kuru bērniem ir uzvedības grūtības Read More »

Es agrāk strādāju bērnudārzā

Untitled design2

Katrā grupā bija kāds “grūtais bērns” Tajā laikā, kad strādāju bērnudārzā, man nebija ne pedagoģisku, ne psiholoģisku zināšanu, un man šķita, ka ir pilnīgi normāli, tikko satiekot vecākus, pastāstīt par bērna slikto uzvedību. Tāpat kā citi pedagogi es nevarēju saprast, kādēļ vecāki neko nedara. Vai viņi nesaprot, cik grūti mums ir grupā, cik grūti ir …

Es agrāk strādāju bērnudārzā Read More »

Izlasi šo, ja arī Tevi nogurdina bērnu necienoša uzvedība

Untitled design1

Vai Tevi nogurdina tas, ka bērni traucē grupas darbu? Es Tevi pilnībā saprotu. Arī es esmu to piedzīvojusi, strādājot bērnudārzā un vadot nodarbības skolēniem. Tu sāc vadīt nodarbību, bērns rada kņadu un traucē grupas darbu. Tu centies laipni runāt ar bērnu, iecietīgi aicini pievērsties darbam. Tu sagaidi, ka bērns apsēdīsies savā vietā un pievērsīsies grupas …

Izlasi šo, ja arī Tevi nogurdina bērnu necienoša uzvedība Read More »

0
    0
    Grozs
    Jūsu grozs ir tukšsAtgriezties veikalā

    Piesakies jaunumiem!

    Saņem 5% ATLAIDI savam pirkumam!