Banner

⏳ Piedāvājums beigsies pēc:

00dienas
00stundas
00minūtes
00sekundes

Es agrāk strādāju bērnudārzā

Katrā grupā bija kāds “grūtais bērns”

Tajā laikā, kad strādāju bērnudārzā, man nebija ne pedagoģisku, ne psiholoģisku zināšanu, un man šķita, ka ir pilnīgi normāli, tikko satiekot vecākus, pastāstīt par bērna slikto uzvedību. Tāpat kā citi pedagogi es nevarēju saprast, kādēļ vecāki neko nedara. Vai viņi nesaprot, cik grūti mums ir grupā, cik grūti ir šim bērnam, kuram visu laiku jāskraida pakaļ un ar kuru citi bērni negrib draudzēties?

  • Mēs ar kolēģiem veltījām daudz laika, lai mēģinātu dažādas pieejas, centāmies visādi sadarboties un atbalstīt vecākus un bērnu.

Bērniem ar grūtībām tika ļauts darīt viņiem interesējošās lietas, tika daudz un iejūtīgi runāts, sniegta individuāla pieeja, bet nebija nekādu izmaiņu. Visas sarunas ar vecākiem notika aiz durvīm, kad viņi atnāca pakaļ saviem bērniem. Bieži bija jūtamas vecāku dusmas, bezspēcība un neziņa, ko darīt. Ar laiku arī man vairs negribējās neko stāstīt. Tas šķita bezjēdzīgi, bet problēmas bija, tāpēc bieži bija nevēlēšanās iet uz darbu.

  • Paralēli studējot psiholoģiju, vairāk uzzināju par pamatprincipiem komunikācijā ar vecākiem, kā veidot motivējošu sarunu, un sapratu, ka tas, kā līdz šim tika darīts, nestrādā, bet tikai pasliktina situāciju visām pusēm.

Es sāku vadīt sarunas

Ņemot vērā motivējošas sarunas principus, un pamanīju, ka man pašai ir patīkamāk runāt ar vecākiem, vecāki ir atsaucīgāki, saprotošāki un iesaistās problēmu risināšanā.

Lai gan, izmantojot motivējošas sarunas principus, sarunas ir garākas, prasa vairāk veltīt laika, lai sagatavotos, tieši šādā veidā problēma risinās ātrāk un veiksmīgāk.

Pilnībā saprotu vēlmi ieteikt vecākiem meklēt citu piemērotāku iestādi, bet ar to jau problēma neatrisinās, jo prasmes nodot skaidru un konkrētu informāciju tā, lai vecāki ir gatavi iesaistīties, netiek apgūtas.

Ja vēlies zināt, kā pārliecinoši vadīt sarežģītas sarunas ar vecākiem par bērnu uzvedības grūtībām, piesakies kursam: Pedagogu sadarbība ar vecākiem un mobinga risinājumi izglītības iestādē.

Atsauksmes no citiem pedagogiem par kursu Pefagogu sadarbība ar vecakiem un mobinga risinājumi izglītības iestādē

  • 🌟🌟🌟🌟🌟“Noderīgi padomi par problēmu novērošanu un aprakstīšanu praktiskā līmenī. Lai iegūtu labāku izpratni par bērnu vajadzībām un veidotu efektīvu sadarbību ar vecākiem, šīs nodarbības piedāvātās metodes ir izcilas.”
  • 🌟🌟🌟🌟🌟 “Lieliska iespēja pilnveidot prasmes sadarboties ar vecākiem un palīdzēt bērniem. Nodarbība piedāvā reālas situācijas un noderīgas zināšanas, kā risināt ikdienas problēmas. Īpaši noderīga informācija par komunikāciju ar nesavaldīgiem un agresīviem vecākiem.”
  • 🌟🌟🌟🌟🌟 “Praktiska un informatīva nodarbība par komunikāciju ar vecākiem. Pēc šīs lekcijas es jutos gatava saskarties ar grūtībām un veiksmīgāk sadarboties, lai atbalstītu bērnus un izveidotu labas attiecības ar vecākiem.”
  • 🌟🌟🌟🌟🌟“Lai uzlabotu sadarbību ar vecākiem, šī nodarbība sniedz prasmju un stratēģiju kopumu, ko var pielietot ikdienas situācijās. Piedāvā konkrētus padomus, kā veidot pozitīvas sarunas un risināt grūtības. Būtiska informācija jebkuram pedagogam neatkarīgi no pieredzes līmeņa.”

Piesakies kursam: Pedagogu sadarbība ar vecākiem un mobinga risinājumi izglītības iestādē.

https://miletizglitoti.lv/kurss/pedagogu-sadarbiba-ar-vecakiem-un-mobinga-risinajumi-skola/

0
    0
    Grozs
    Jūsu grozs ir tukšsAtgriezties veikalā

    Piesakies jaunumiem!

    Saņem 5% ATLAIDI savam pirkumam!