Katra Tava diena sākas ar jautājumiem, uz kuriem nav ātru atbilžu. Kā reaģēt, ja bērns ignorē norādes? Ko darīt, ja vecāks pārmet, bet nevēlas sadarboties? Kā pamanīt mobingu, pirms tas kļūst par traumu? Un kā nepazaudēt sevi visā šajā procesā?
Tev ir daudz pienākumu, maz laika un vēl mazāk mierpilnas skaidrības par to, kā sakārtot apliecības, stundas un saturu vienuviet. Tu zini, ka Tev nepieciešamas profesionālās pilnveides stundas, bet izvēle šķiet pārsātināta, neskaidra vai laika ziņā nesasniedzama.
Tu vēlies vienu risinājumu, kas:
– atbilst prasībām pēc pedagogu profesionālās pilnveides apliecības (28 stundas),
– ir praktisks un pielietojams ikdienā,
– pieejams tiešsaistē, ar iespēju mācīties sev ērtā laikā.
Iespējams, jau esi meklējis risinājumus – dažādos kursos, vebināros vai lasot literatūru. Bet problēma paliek – vienam kursam ir tikai 4 stundas, citam nav apliecības, citur trūkst konkrētības. Tava darba ikdiena prasa vairāk: reālas metodes, atbildes uz jautājumiem, piemērus no prakses un skaidru sertifikātu.
🟪 Ko Tu saņemsi?
🎓 6 pilnvērtīgi kursi, kas kopā veido 28 akadēmiskās stundas – ar profesionālās pilnveides apliecību katram kursam.
🛠️ Praktiski rīki un konkrētas metodes – 90% piemēru no reālās dzīves.
💬 Pedagogu pieredze, ko vari izmantot jau nākamajā darba dienā.
🎥 Ieraksti, kurus vari skatīties sev ērtā laikā, tik reižu, cik nepieciešams.
⏳ 6 mēnešu pieeja kursiem
📄 Apliecība par kursa noklausīšanos
🟪 Cena par pilnu kursu komplektu – tikai 49 EUR
(kursa vērtība, pērkot kursus atsevišķi 245.61 EUR)
🟣 Profesionālās pilnveides apliecība katram kursam – kopā 28 akadēmiskās stundas
🟣 Darba lapas, prezentācijas un atbildes uz jautājumiem
🟪 Kursu komplektā ietilpst:
1. Pedagogu sadarbība ar vecākiem
→ Kā veidot efektīvu, atbalstošu komunikāciju ar vecākiem dažādās situācijās
→ Kā vadīt sarežģītas sarunas un risināt konfliktsituācijas
6 akadēmiskās stundas
2. Mobinga risinājumi izglītības iestādē
→ Kā atpazīt mobingu savlaicīgi un veidot drošu vidi bērniem
→ Praktiskas metodes un risinājumi
6 akadēmiskās stundas
3. Kā iekļaut bērnus ar UDHS (uzmanības deficīta un hiperaktivitātes traucējumiem)
→ Kā izprast bērna vajadzības un pielāgot vidi
→ Efektīvi paņēmieni uzvedības atbalstam
6 akadēmiskās stundas
4. Kā iekļaut bērnus ar AST (autiskā spektra traucējumiem)
→ Kā palīdzēt bērniem ar AST veiksmīgāk iekļauties kolektīvā
→ Uzvedības un saskarsmes stratēģijas
6 akadēmiskās stundas
5. Vecumposma īpatnības 0–4 gadu vecumam
→ Kā izprast bērna attīstību un uzvedību agrīnajā vecumā
→ Kā pielāgot mācību vidi un atbalstu
6. Bērna attīstība 4–7 gadu vecumam
→ Kā veidot piemērotu vidi un metodes bērniem 4–7 gadu posmā
→ Kā veicināt sociālo un emocionālo attīstību
(Vecumposma īpatnības 0–4 gadu vecumam + Bērna attīstība 4–7 gadu vecumam – kopā 4 akadēmiskās stundas)
🟪 Rezultāts:
🔹 Iegūsi konkrētas sarunu vadīšanas tehnikas, kas var palīdzēt justies drošāk un sagatavotāk, saskaroties ar izaicinošām situācijām ar vecākiem.
🔹 Apgūsi uzvedības analizēšanas metodes, lai strukturētāk izprastu bērna uzvedības iespējamos cēloņus.
🔹 Iegūsi rīkus un ieteikumus sadarbības veicināšanai ar vecākiem, lai mazinātu spriedzi un neskaidrības komunikācijā.
🔹 Uzzināsi, kā atpazīt mobinga pazīmes un rīcības algoritmus, kas var palīdzēt reaģēt laikus un mērķtiecīgi.
🔹 Saņemsi zināšanas par bērnu attīstības posmiem, kas var palīdzēt labāk izprast bērna uzvedību dažādos vecumos.
🟪 Par kursu vadītāju – Simona Dimanta
Mg. psych. Simona Dimanta ir bērnu uzvedības un attīstības speciāliste ar vairāk nekā 8 gadu pieredzi darbā ar bērniem, vecākiem un pedagogiem. S.Dimanta vada lekcijas dažādās izglītības iestādēs, sadarbojas ar Valsts izglītības satura centru un citām valsts iestādēm. Simona aktīvi strādā gan skolā, gan bērnudārzā, tāpēc viņas vadītajos kursos tiek piedāvātas tikai pārbaudītas un praksē balstītas pieejas, kuras iespējams uzreiz pielietot ikdienas darbā ar bērniem.
🟪 Ko saka pedagogi, kas jau apguvuši kursus?
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
“Informācija bija 100% noderīga.”
“Pirmo reizi sapratu, kā strādāt ar bērniem ar AST – ar piemēriem, nevis tikai teoriju. Ļoti sirsnīga lektore, skaidrojumi viegli uztverami, izmantoju gan darbā, gan ģimenē.”
— Laima, pirmsskolas pedagogs
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
“Man šis kurss bija ļoti svarīgs.”
“Beidzot sapratu, ka arī pedagogam ir tiesības sarunās ar vecākiem. Saņēmu ne tikai zināšanas, bet arī praktiskas darba lapas un konkrētus rīcības soļus.”
— Karīna, pirmsskolas pedagogs
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
“Šie padomi strādā – un es tos izmantoju darbā.”
“Bija ļoti daudz reālu piemēru, ko pielietot komunikācijā ar vecākiem. Šī nav teorija, kas paliek atvilktnē. Tā ir ikdienā izmantojama informācija, kas maina attiecības.”
— Gunita, pirmsskolas pedagogs
👉 Neesi viens ar saviem izaicinājumiem – pievienojies kursam šodien un iegūsti gan zināšanas, gan pedagogu profesionālās pilnveides apliecību (28 stundas).