Simona Dimanta

Iedziļinos jautājumos par bērnu attīstības posmiem un uzvedību. Konsultēju vecākus un bērnudārza pedagogus par bērnu uzvedību.


Sveiks, Mīlēt Izglītoti ciemiņ! Prieks, ka esi šeit iegriezies. Īsi iepazīstināšu ar sevi – kas es esmu, ko es daru –, un pastāstīšu, kāda ir Mīlēt Izglītoti vīzija un mērķi.

Untitled design1

Par mani

Mans vārds ir Simona Dimanta, un es esmu praktizējošs psihologs ar maģistra grādu klīniskajā un veselības psiholoģijā. Es specializējos darbā ar bērniem, kuriem nepieciešama psiholoģiska palīdzība dažādu grūtību dēļ, piemēram, ja bijusi šķiršanās ģimenē, bērns jūtas nedrošs, bērns neievēro robežas, piedzīvota vardarbība, bērns izjūt trauksmi vai bērnam ir UDHS (uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms).

Kā pieredzējusi bērnu psiholoģe un spēļu terapijas speciāliste es izmantoju radošas metodes, lai radītu bērniem drošu un atbalstošu vidi. Strādājot ar bērniem un cieši sadarbojoties ar vecākiem, es sniedzu konsultācijas par bērnu attīstību un vajadzībām, palīdzot vecākiem apgūt pieejas, kas stiprina saikni starp viņiem un viņu bērniem.

Papildus spēļu terapijas specialitātei esmu sertificēta BEA (bērnu emocionālā audzināšana) un sertificēta piesaistes attiecību veidošanas grupu vadītāja. Mana vīzija ir radīt pasauli, kurā bērni aug laimīgi un saprasti un kļūst par spējīgiem pieaugušajiem. Lai to panāktu, esmu apņēmusies atbalstīt pieaugušos – vecākus, skolotājus un citus aprūpētājus – labāk izprast bērnus. Skaidrojot bērnu uzvedību pieejamā un viegli saprotamā valodā, es cenšos padarīt pasauli labāku gan bērniem, gan ģimenēm.

Ja vēlies uzzināt vairāk, kā varu palīdzēt tev vai tavam bērnam, droši izpēti manu tīmekļa vietni. Sadaļā Blogs vari izlasīt dažādus rakstus par bērnu attīstību, vecāku un bērnu attiecībām u.c. Savukārt sadaļā Konsultācijas un nodarbības atradīsi pieeju vairākiem video ierakstiem, uzzināsi par organizētajām nodarbībām un vari pieteikties konsultācijai ar mani. 

Labu vēlot, Simona Dimanta

sirsninmakonis

MISIJA

Atbalstīt pieaugušos – vecākus, skolotājus un citus aprūpētājus – labāk izprast bērnus.

MĒRĶI

Skaidrot bērnu uzvedību pieejamā un viegli saprotamā valodā, lai padarītu pasauli labāku gan bērniem, gan ģimenēm.

VĪZIJA

Mana vīzija ir radīt pasauli, kurā bērni aug laimīgi un saprasti un kļūst par spējīgiem pieaugušajiem.

Varu palīdzēt

Iedziļinos jautājumos par bērnu attīstības posmiem un uzvedību.  Galvenokārt jautājumi tiek uzdoti par bērniem, kuri ir vecumā no apmēram 2,5 līdz 7 gadiem, tādēļ par šo vecumposmu runāju visbiežāk. Bet patiesībā jautājumi, kuri rodas par šo vecumposmu, ir jautājumi par “gala produktu”. Bērna attīstība ir nepārtraukta, kaut kas jau ir noticis iepriekš, pirms radās šī situācija, kura raisa jautājumus. Arī pie atbilstoša attīstības ritma var gadīties situācijas, kuras liek domāt, ka kaut kas nav labi, bet īstenībā viss ir tā, kā tam jābūt. Citkārt jau ir izveidojusies grūtība, kura jārisina. Labprāt dalos ar teorētisko izklāstu par to, kādā attīstības posmā bērns atrodas, kas viņam ir svarīgs šajā posmā, kādu netipisku uzvedību bērns var izrādīt, u.c. jautājumiem.

Vai tev ir jautājums?

Konsultēju vecākus un bērnudārza audzinātājas par bērnu uzvedību.

Piemēram, bērns tīši provocē strīdus; iejaucas citu bērnu rotaļās; neievēro kārtas; nemitīgi kustas, sēžot uz krēsla, knibina rokas, nevar paēst līdz galam, grozas, ceļas no vietas; neievēro noteikumus; tīši pārkāpj norādes; nereaģē uz norādēm, sodiem, uzslavām; vienmēr vēlas būt pirmais/līderis; nevēlas dalīties; asi reaģē, kad zaudē, nespēj pieņemt zaudējumu; bērnam trūkst mērķtiecīguma, nespēj pabeigt darbus līdz galam, spēj pildīt uzdevumus tikai tad, kad kāds ir blakus; bērns nesocializējas ar citiem u.c.



70 Converted

PIEREDZE

DARBS

2022. gads – šobrīd, psihologs (Psihologa reģistrācijas, Nr. 3001390, 07.07.22.)

2020. gads – 2024. gads, Latvijas Bērnu atbalsta fonds, ģimenes atbalsta persona

2020. gads – šobrīd, bērnu novērošana bērnudārzā, lai sniegtu iespējamos uzvedības grūtību skaidrojumus.

2020. gads – šobrīd, lektore dažādiem kursiem: “Pozitīvas disciplinēšanas pieejas”, “Kā veicināt bērna uzmanības noturību”, “Kā iekļaut UDHS bērnus”, “Bērna agresīva uzvedība, tās risināšana”, “Emociju regulācijas attīstība”, “Cieņpilnas bērnu audzināšanas pieejas” u.c.

2020. gads – 2022. gads, sociālo prasmju treniņu grupas un individuālo nodarbību trenere bērniem ar socializācijas un uzvedības grūtībām

2019. gads – 2021. gads, krīzes tālruņa konsultante biedrībā SKALBES

2019. gads – 2020. gads, ģimenes asistents biedrībā Svētā Jāņa Palīdzības centrs

2019. gads – 2020. gads,   PII Ketes Māja, Pedagoga palīgs

IZGLĪTĪBA UN PAPILDUS APMĀCĪBAS

2022. gads – šobrīd, ADDCA (ADD Coach Academy), Akreditēta UDHS koučinga programma

2022. gads – Maģistra grāds psiholoģijā

2021. gads – Sertificēta BEA – Bērnu emocionālās audzināšanas grupu nodarbību vadītāja

2020. gads – Sertificēta Circle of Security grupu nodarbību vadītāja

2020. gads – šobrīd, Neurorelational Child centred play therapy apmācībā (Institute of Child Psychology, USA)

2021. gads – Apmācības “Asistentu un pedagogu sagatavošana darbam ar bērniem ar autiskā spektra traucējumiem”, Solis augšup (48 h)

2021. gads –  Apmacības “Kompetents emocionāli traumēta bērna aprūpētājs”, TILTS (21 h)

2020. gads – Psihologa darbs un attālinātu konsultāciju izaicinājumi ārkārtas stāvokļa laikā. (Nr. 04/2020-086)

2020. gads – Psihologu profesionālā darbība – iespējas un izaicinājumi jaunajā profesionālajā statusā. (Nr. K/10/2019-029)

2020. gads – Psychology & Law Symposium (Z-PLS)

2019. gads – Sociālo zinātņu bakalaura grāds psiholoģijā

2019. gads – Darbs ar pašnāvībām, metodika CAMS (Nr. 2019/64)

2019. gads – Krīzes intervence, pamatlīmenis (Nr. 5/2019)

2019. gads – Bērnu tiesību aizsardzība (Nr. 66810)

2017. gads – Psiholoģiskā palīdzība Latvijā: Izaicinājumi un risinājumi

uzdot jautājumu

Uzdod savu jautājumu!

0
    0
    Grozs
    Jūsu grozs ir tukšsAtgriezties veikalā