Nē, tā nav bērna izslēgšana no grupas, mājmācība vai ekstra cilvēka piesaistīšana.
Skolotāja Inga iemācījās risināt problēmsituācijas ar bērnu vecākiem. Viņa to darīja laicīgi, konstruktīvi un neatlaidīgi. Tā vietā, lai visu enerģiju pievērstu bērnam, viņa mācēja panākt, ka to dara bērna vecāki, īpašu uzmanību pievēršot, kāda ir sadarbība ar vecākiem.
Arī skolotāja Inga sākotnēji nevēlējās runāt ar vecākiem, jo viņa nezināja, kā paskaidrot, ka bērnam ir grūtības. Galvenokārt viņai bija bail, ka vecāki paudīs savas dusmas un neapmierinātību, kļūs agresīvi. Taču, kad viņa apguva sarunu vešanas trīs soļu metodi, turpmāk viņai nebija grūtību komunicēt ar vecākiem, turklāt tas nebija vairs nepieciešams.
Ja vēlies, lai vecāki sadarbojas, pārstāj veltīt visas pūlēs, lai vadītu bērna uzvedību, bet sāc runāt ar vecākiem. Tas būtiski samazinās tavu darba slodzi.
Vēlies mazāk laika veltīt lietām, kas tev nav jādara, un vēlies ātri un efektīvi risināt problēmsituācijas ar vecākiem?
Tev nebūs jānodarbojas ar bērna rāšanu, jāsatraucas, ka stunda atkal tiks sabojāta vai ka vecāki pret tevi izturēsies necienoši.
Piesakies kurss pedagogiem: Pedagogu sadarbība ar vecākiem un mobinga risinājumi izglītības iestādē
https://miletizglitoti.lv/kurss/pedagogu-sadarbiba-ar-vecakiem-un-mobinga-risinajumi-skol