Tikai tā kā mēs attieksimies pret bērnu, bērns iemācīs citiem attiekties pret sevi!
Bērna vecumposmam atbilstoša audzināšana
Ar mīlestību vien ir par maz, lai izaudzinātu laimīgu bērnu, ir nepieciešamas zināšanas par bērna uzvedību, emocijām un vajadzībām katrā bērna attīstības vecumposmā.
Šī ir īstā vieta, ja vēlaties uzzināt vairāk par bērna attīstību, uzvedību un audzināšanas pieejām vai meklējat atbildes uz tādiem jautājumiem, kā: “kādēļ bērns sācis kost un sist”, “bērnam bail gulēt vienam”, “bērns reaģē emocionāli spēcīgi, dusmās sit sev vai citiem”, “bērns visu laiku ir jāizklaidē, nespēj darboties patstāvīgi” u.c.
Šeit varēsiet noklausīties video nodarbības par bērnu emociju regulāciju, uzzināsiet, kā veicināt bērna patstāvību. Kā arī video lekcijā uzzināsiet, kas ir UDHS.
Vadu BEA (bērnu emocionālās audzināšanas) kursus, grupu nodarbības ”Drošības aplis”, kas paredzētas vecākiem, kuri vēlas uzzināt kā veidot piesaisti ar savu bērnu. Pedagogiem vadu nodarbības, par to kā iekļaut bērnus ar īpašām vajadzībām.
Veicu kognitīvās un emocionālās sfēras izpēti bērniem.
Māju nesāk celt no jumta. Mēs veidojam pamatus veselīgam,
spējīgam, pašpārliecinātam pieaugušajam!
Nepieciešama informācija?
Rīkojies preventīvi, sazinies un uzzini kā vislabāk vari risināt radušos situāciju.
Viens no lasītākajiem rakstiem
Kā speciālists es saprotu, cik grūti ir saglabāt mieru, kad bērns uzvedas nepaklausīgi. Neatkarīgi no tā, vai tas ir zīdainis, kuram sākušās dusmu lēkmēs, vai pusaudzis, kas pārkāpj robežas, ir viegli kļūt nomāktam un neapmierinātam. Tomēr reaģējot ar dusmām bieži vien situācija tikai saasinās un var sabojāt jūsu attiecības ar bērnu. Šajā rakstā es dalīšos ar dažām efektīvām stratēģijām, kas palīdzēs jums saglabāt mieru un konstruktīvi reaģēt uz bērna nevēlamo uzvedību.
DZĪVES PATIESĪBA
“ Bērns nepiedzimst ar atgriešanas garantiju. ”
– NEZINĀMS AUTORS
Par mani
Internetā kopumā ir pieejami tiešām daudz labu resursu par bērna attīstības posmiem, uzvedības izpausmēm, risinājumiem. Tomēr liela daļa rakstu ir visaptveroši, kas dod ļoti labu pamatu izpratnes veidošanai par bērnu audzināšanu, bet šādus rakstus ir grūti attiecīnāt uz divgadīgu, četrgadīgu un sešgadīgu bērnu vienlaikus, jo bērnu attīstības posmi un īpatnības ir atšķirīgas.
Strādājot ikdienā ar vecākiem un speciālistiem, kuri strādā ar bērniem sastopos ar to, ka vai nu pieaugušie ir pārinformēti, vai mazinfomēti, bet abos gadījumos apjukuši par pieejamo informāciju:
”es to zinu, bet ko darīt, lai mainītu situāciju,”
”tik daudz rakstu, bet neviens īsti šai situācijai.”
ŠAJĀ MĀJASLAPĀ
Šajā mājaslapā tiks apkpoti jau esošie resursi, kategorizēti grupās pēc vecuma un situācijas skaidrojumiem. Informācija būs izvērtēta balsoties uz psiholoģijas teorijām, kuras esmu apguvusi Maģistra studijās un turpinu apgūt praktiskajās nodarbībās pēc universitātes absolvēšanas.
BLOGA SADAĻĀ
Bloga sadaļā es dalos ar savām filosofiskajām pārdomām par situācijām ar, kurām sastopos ikdienā. Šīs ir tādas situācijas, kuru pamatā ir, kādi pieņēmumi, kuri rada grūtības saredzēt tādus situācijas risināšanas soļus, kas palīdzētu efektīvāk rast risinājumu. Neapšaubāmi tekstu pamatā ir aktuālākās psiholoģijas jomas atziņas, tomēr rakstu galvenā būtība ir raisīt padomāt par jautājumiem, kuri skar bērna attīstību. Bloga rakstu pieņemšana kā vienīgā eksistējošā patiesība un tās vispārināšana ir katra personīga atbildība.
MĪĻĀKĀ GRĀMATA
Tev ir mīļākā grāmata, vietne, grupa vai kāds cits resurs, kurš Tevi iedvesmoja. Raksti man, es parūpēšos, lai arī citi, kuriem ir nepieciešami papildus resursi, to saņem.