Banner

⏳ Piedāvājums beigsies pēc:

00dienas
00stundas
00minūtes
00sekundes

Trīs lietas, kuras neiesaku darīt pedagogiem, ja grupā ir bērns ar uzvedības grūtībām

Pirmkārt, ja grupā ir bērns ar uzvedības grūtībām, noteikti neiesaku ilgi kavēties, lai uzsāktu problēmas risināšanu. Nereti pedagogi dažādu iemeslu dēļ vecākus informē pēc vairākiem mēnešiem, kad grupā ir sabojāts mikroklimats. Ilgi nogaidot, padziļinās stress visiem, kā arī spēcīgāk nostiprinās uzvedības grūtības bērnam, veidojos neveselīgas sociālās attiecības ar vienaudžiem. Atgriezt labu mikroklimatu klasē prasa ārkārtīgi daudz laika.

Otrkārt, stingri neiesaku pedagogiem problēmu pārrunāšanu bērna klātbūtnē. Iedomājies, ka stāvi savu kolēģu bariņā un kāds tagad sāk stāstīt otram kolēģim, ka tu nepareizi sastādi savu stundu plānojumu un nenosaki atbilstoši sasniedzamos rezultātus, bet tev ir aizsmakusi balss un tu nevari sevi aizstāvēt. Bērna psihe vēl nav nobriedusi, viņš nespēj racionāli spriest par savu uzvedību. Nevēlamas uzvedības pārrunāšana bērna klātbūtnē tikai pastiprinās šo nevēlamo uzvedību un attieksmi pret tevi.

Treškārt, stingri neiesaku atstāt visu pašplūsmā – ļaut bērnam ar uzvedības grūtībām staigāt apkārt, nepiedalīties nodarbībās, runāt nodarbības laikā. Šādā veidā bērns iemācās, ka tā ir normālā uzvedība, un tas radīs lielas grūtības tev un arī šim bērnam. Labāk vairākas sabojātas nodarbības, veidojot robežas, un mierīgs atlikušais gads nekā samocīts viss gads, ja netiek veidotas robežas.

Vēlies zināt, kā savlaicīgi risināt problēmas, kā panākt, lai vecāki sadarbojas un uzvedības grūtības samazinās bērnu grupā?

Tieši par to es stāstu savās kursā: Pedagogu sadarbība ar vecākiem un mobinga risinājumi izglītības iestādē

Piesakies kursam, lai tu ātri un efektīvi spētu risināt problēmsituācijas – https://miletizglitoti.lv/kurss/pedagogu-sadarbiba-ar-vecakiem-un-mobinga-risinajumi-skola/

0
    0
    Grozs
    Jūsu grozs ir tukšsAtgriezties veikalā

    Piesakies jaunumiem!

    Saņem 5% ATLAIDI savam pirkumam!