Vecāki sāk izvairīties, jo pedagogu komunikācijas veids mēdz likt justies kā bezspēcīgiem, sliktiem vecākiem. Pēc komunikācijas ar pedagogiem vecāki bieži jūtas nesaprasti un pazemoti.
Tev kā skolotājam šķiet, ka bērna grūtības nemainās, jo vecāki ir neieinteresēti un ka visa atbildība ir uz pedagoga pleciem, lai normāli vadītu nodarbību.
Iespējams, daudz dzirdi no citiem ekspertiem, ka pedagogiem jāspēj iekļaut visus bērnus, taču, lai to izdarītu, ir ļoti svarīgi aktīvi iesaistīt vecākus.
Kā daudzi pedagogi atzīst, viņi iepriekš nav saskārušies ar šādiem bērniem, nezina, kāpēc viņi tā uzvedas, un nesaprot, vai tā tiešām ir norma, kas jāpieņem, vai tomēr problēma, kas jārisina. Ja tā ir problēma, kā to izskaidrot vecākiem tā, lai problēma tiešām mazinātos, nevis saruna tā arī paliktu kabinetā.
Vēlies uzzināt, kas neļauj sasniegt vēlamo rezultātu sadarbībā ar vecākiem, kad tiek risinātas bērna uzvedības grūtības?
Par to stāstu nodarbībā “Pedagogu sadarbība ar vecākiem”, sniedzot praktiskus ieteikumus, kā no problēmas nonākt līdz rezultātam – https://miletizglitoti.lv/kurss/pedagogu-sadarbiba-ar-vecakiem-un-mobinga-risinajumi-skola/