Akcijas baneris
Akcija beidzas pēc:
0dienas 00stundas 00min 00sek
Akcija beidzas pēc:
0dienas 00stundas 00min 00sek
Vēl palikušas 5 vietas par 62.11

Kursu komplekts: Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT un AST

Tik aktuāls jautājums – Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT un AST?

Pirmajā nodarbībā tiek apskatītas uzmanības deficīta un hiperaktivitātes traucējumu pazīmes. Ja tev ir zināms bērns, kuram ir īsa uzmanības noturība, kurš nevēlas darīt to, kas ir jādara, bet ilgi var darīt to, ko grib pats, bērns ir impulsīvs, runā no vietas, visu laiku ir kustībā, neievēro robežas, tad šī nodarbība būtiski atvieglos tavu ikdienu.

Visticamāk, šis bērns ir nevis izlaists vai neaudzināts, bet viņam ir uzmanības deficīta traucējumi. Tas nozīme, ka nepieciešami rīki, kā vadīt bērnu, kuram ir UDHT, lai nesabojātu attiecības un velti netērētu enerģiju uz nepareizajām lietām. Šī ir viena no pedagogu un vecāku augstāk novērtētajām nodarbībām.

Nodarbībā “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT” uzzināsi:

  • Kas ir UDHT (uzmanības deficīta un hiperaktivitātes traucējumi)?
  • Kādēļ  UDHT bērniem ir socializēšanās problēmas?
  • Kā atpazīt UDHT  uzvedību raksturojošās pazīmes?
  • Kā iekļaut bērnus ar UDHT?
  • Neaudzināts bērns vai UDHT?
  • Vides iekārtošana.
  • Komunikācija.

Otrā nodarbība būs par to, kā iekļaut bērnus, kuriem ir autiskā spektra traucējumi. Iespējams, zini bērnu, kuram ir vāji attīstīta valoda, kurš nereaģē uz vidē notiekošo, bērnam ir specifiskas intereses, bērns veic atkārtojošas darbības ar ķermeni, nespēlējas ar citiem bērniem. Ja atpazīsti šādu bērnu, šī nodarbība palīdzēs apgūt praktiskas prasmes, kā sadarboties ar bērnu, lai izvairītos no nevēlamas uzvedības. Pieejas, kuras iegūsi, neapgrūtinās tavu ikdienas darbu, bet palīdzēs veicināt sadarbību ar  bērniem.

Nodarbībā “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar AST” iegūsi zināšanas:

  • Kas ir AST (autiskā spektra traucējumi)?
  • Kādēļ AST bērniem ir socializēšanās problēmas?
  • Kā atpazīt AST uzvedību raksturojošos pazīmes?
  • Kā iekļaut bērnus ar AST?
  • Vides iekārtošana.
  • Komunikācija.

🎉 10% teorija, 90% praktiski piemēri.

 

⭐️⭐️⭐️ Šeit dažas atsauksmes no kursa pedagogiem “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT un AST” dalībniekiem:

🔶 “1. Ieguvu vairāk informācijas darbā ar bērniem, kuriem ir uzvedības un mācīšanās grūtības. 2. Guvu ierosmi, kā uzlabot saskarsmes un sadarbības iespējas ar šādiem skolēniem. 3. Bērniem ar UDHT ir jāmāca ievērot noteikumus, kuri attiecas uz visiem.”

🔶 “Ļoti profesionāli apkopota informācija, kuru iespējams praktiski izmantot, pateicoties lektores interesantam stāstījumam.”

🔶 “Pieredzes stāsti ar piemēriem ļoti patika. Iemācījos to, ka bērna skatu punktā, strādājot nevajadzētu sienas, kas ir izraibinātas ar attēliem. Tam tajā brīdi būtu jābūt aizmugurē. Esmu šo ņēmusi vērā un runājošo sienu veidoju vienā sānā neitrālu.”

Kursu pedagogiem vada Mg. psych. Simona Dimanta

Simona Dimanta ir Starptautiskās UDHT asociācijas biedre, Latvijas UDHT biedrības biedre un topošā UDHT trenere, palīdz bērniem, viņu vecākiem un pedagogiem veidot atbalstošus un uz izaugsmi vērstus vides apstākļus.

 

Kurss sastāv no 2 lekcijām (kopā 6 stundas):

  1. Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT. Uzzināsi, kā atpazīt UDHT pazīmes, kā pielāgot vidi un komunikāciju, lai bērns justos iekļauts, un kā veicināt viņa sadarbību un socializēšanos.
  2. Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar AST. Apgūsi praktiskas pieejas un metodes, kā iekļaut bērnus ar autiskā spektra traucējumiem izglītības iestādē, lai veicinātu viņu spēju iesaistīties kolektīvā un mazinātu uzvedības problēmas.

Šis kurss sniegs Tev gan teorētisku izpratni, gan praktiskus piemērus un rīkus, lai pārliecinoši palīdzētu bērniem ar UDHT un AST iekļauties izglītības vidē, vienlaikus uzlabojot sadarbību ar viņiem un viņu vecākiem.

 

 

62.11

Availability: Noliktavā 5 prece/-es

Profesionālās pilnveides apliecība

  • Pedagogiem pēc kursa noklausīšanās iespējams saņemt profesionālās pilnveides apliecību. (UDHT: 5 teorētiskās un 1 praktiskā akadēmiskā stunda; AST: 5 teorētiskās un 1 praktiskā akadēmiskā stunda).

Video ieraksts

  • Iegādes brīdī būs jāizveido profils.
  • Ja tev jau ir izveidots profils, pirms pirkuma veikšanas pārliecinies, ka esi tajā ielogojies, lai piekļuvi kursam saņemtu uzreiz.
  • Kurss būs redzams profilā.

Bonusi

  • Ir iespēja pievienoties jautājumu un atbilžu sesijām 1 reizi mēnesī.
  • Kurss ir pieejams 90 dienas no iegādes brīža.
  • Kursu var skatīties no vairākām ierīcēm.
  • Kursu var klausīties neierobežotu reižu skaitu.
  • Pieejama prezentācija un darba lapas lejuplādei.
 

Tik aktuāls jautājums – Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT un AST?

Pirmajā nodarbībā tiek apskatītas uzmanības deficīta un hiperaktivitātes traucējumu pazīmes. Ja tev ir zināms bērns, kuram ir īsa uzmanības noturība, kurš nevēlas darīt to, kas ir jādara, bet ilgi var darīt to, ko grib pats, bērns ir impulsīvs, runā no vietas, visu laiku ir kustībā, neievēro robežas, tad šī nodarbība būtiski atvieglos tavu ikdienu.

Visticamāk, šis bērns ir nevis izlaists vai neaudzināts, bet viņam ir uzmanības deficīta traucējumi. Tas nozīme, ka nepieciešami rīki, kā vadīt bērnu, kuram ir UDHT, lai nesabojātu attiecības un velti netērētu enerģiju uz nepareizajām lietām. Šī ir viena no pedagogu un vecāku augstāk novērtētajām nodarbībām.

Nodarbībā “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT” uzzināsi:

  • Kas ir UDHT (uzmanības deficīta un hiperaktivitātes traucējumi)?
  • Kādēļ  UDHT bērniem ir socializēšanās problēmas?
  • Kā atpazīt UDHT  uzvedību raksturojošās pazīmes?
  • Kā iekļaut bērnus ar UDHT?
  • Neaudzināts bērns vai UDHT?
  • Vides iekārtošana.
  • Komunikācija.

Otrā nodarbība būs par to, kā iekļaut bērnus, kuriem ir autiskā spektra traucējumi. Iespējams, zini bērnu, kuram ir vāji attīstīta valoda, kurš nereaģē uz vidē notiekošo, bērnam ir specifiskas intereses, bērns veic atkārtojošas darbības ar ķermeni, nespēlējas ar citiem bērniem. Ja atpazīsti šādu bērnu, šī nodarbība palīdzēs apgūt praktiskas prasmes, kā sadarboties ar bērnu, lai izvairītos no nevēlamas uzvedības. Pieejas, kuras iegūsi, neapgrūtinās tavu ikdienas darbu, bet palīdzēs veicināt sadarbību ar  bērniem.

Nodarbībā “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar AST” iegūsi zināšanas:

  • Kas ir AST (autiskā spektra traucējumi)?
  • Kādēļ AST bērniem ir socializēšanās problēmas?
  • Kā atpazīt AST uzvedību raksturojošos pazīmes?
  • Kā iekļaut bērnus ar AST?
  • Vides iekārtošana.
  • Komunikācija.

🎉 10% teorija, 90% praktiski piemēri.

 

⭐️⭐️⭐️ Šeit dažas atsauksmes no kursa pedagogiem “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT un AST” dalībniekiem:

🔶 “1. Ieguvu vairāk informācijas darbā ar bērniem, kuriem ir uzvedības un mācīšanās grūtības. 2. Guvu ierosmi, kā uzlabot saskarsmes un sadarbības iespējas ar šādiem skolēniem. 3. Bērniem ar UDHT ir jāmāca ievērot noteikumus, kuri attiecas uz visiem.”

🔶 “Ļoti profesionāli apkopota informācija, kuru iespējams praktiski izmantot, pateicoties lektores interesantam stāstījumam.”

🔶 “Pieredzes stāsti ar piemēriem ļoti patika. Iemācījos to, ka bērna skatu punktā, strādājot nevajadzētu sienas, kas ir izraibinātas ar attēliem. Tam tajā brīdi būtu jābūt aizmugurē. Esmu šo ņēmusi vērā un runājošo sienu veidoju vienā sānā neitrālu.”

Kursu pedagogiem vada Mg. psych. Simona Dimanta

Simona Dimanta ir Starptautiskās UDHT asociācijas biedre, Latvijas UDHT biedrības biedre un topošā UDHT trenere, palīdz bērniem, viņu vecākiem un pedagogiem veidot atbalstošus un uz izaugsmi vērstus vides apstākļus.

 

Kurss sastāv no 2 lekcijām (kopā 6 stundas):

  1. Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHT. Uzzināsi, kā atpazīt UDHT pazīmes, kā pielāgot vidi un komunikāciju, lai bērns justos iekļauts, un kā veicināt viņa sadarbību un socializēšanos.
  2. Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar AST. Apgūsi praktiskas pieejas un metodes, kā iekļaut bērnus ar autiskā spektra traucējumiem izglītības iestādē, lai veicinātu viņu spēju iesaistīties kolektīvā un mazinātu uzvedības problēmas.

Šis kurss sniegs Tev gan teorētisku izpratni, gan praktiskus piemērus un rīkus, lai pārliecinoši palīdzētu bērniem ar UDHT un AST iekļauties izglītības vidē, vienlaikus uzlabojot sadarbību ar viņiem un viņu vecākiem.

 

 

1
    1
    Grozs
    kurss vecakiem temperamenta rakstura iezīmes
    Temperamenta iezīmes
    1 X 29.16 = 29.16

    Piesakies jaunumiem!

    Saņem 5% ATLAIDI savam pirkumam!