Vēl palikušas 7 vietas par 62.11

Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHS un AST

Tik aktuāls jautājums – Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHS un AST?

Pirmajā nodarbībā tiek apskatītas uzmanības deficīta un hiperaktivitātes traucējumu pazīmes. Ja tev ir zināms bērns, kuram ir īsa uzmanības noturība, kurš nevēlas darīt to, kas ir jādara, bet ilgi var darīt to, ko grib pats, bērns ir impulsīvs, runā no vietas, visu laiku ir kustībā, neievēro robežas, tad šī nodarbība būtiski atvieglos tavu ikdienu.

Visticamāk, šis bērns ir nevis izlaists vai neaudzināts, bet viņam ir uzmanības deficīta traucējumi. Tas nozīme, ka nepieciešami rīki, kā vadīt bērnu, kuram ir UDHS, lai nesabojātu attiecības un velti netērētu enerģiju uz nepareizajām lietām. Šī ir viena no pedagogu un vecāku augstāk novērtētajām nodarbībām.

Nodarbībā “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHS” bērnu psihologs un UDHS koučs skaidros:

  • Kas ir UDHS (uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms)?
  • Kādēļ  UDHS bērniem ir socializēšanās problēmas?
  • Kā atpazīt UDHS  uzvedību raksturojošās pazīmes?
  • Kā iekļaut bērnus ar UDHS?
  • Neaudzināts bērns vai UDHS?
  • Vides iekārtošana.
  • Komunikācija.

Otrā nodarbība būs par to, kā iekļaut bērnus, kuriem ir autiskā spektra traucējumi. Iespējams, zini bērnu, kuram ir vāji attīstīta valoda, kurš nereaģē uz vidē notiekošo, bērnam ir specifiskas intereses, bērns veic atkārtojošas darbības ar ķermeni, nespēlējas ar citiem bērniem. Ja atpazīsti šādu bērnu, šī nodarbība palīdzēs apgūt praktiskas prasmes, kā sadarboties ar bērnu, lai izvairītos no nevēlamas uzvedības. Pieejas, kuras iegūsi, neapgrūtinās tavu ikdienas darbu, bet palīdzēs veicināt sadarbību ar  bērniem.

Nodarbībā “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar AST” bērnu psihologs un UDHS koučs skaidros:

  • Kas ir AST (autiskā spektra traucējumi)?
  • Kādēļ AST bērniem ir socializēšanās problēmas?
  • Kā atpazīt AST uzvedību raksturojošos pazīmes?
  • Kā iekļaut bērnus ar AST?
  • Vides iekārtošana.
  • Komunikācija.

🎉 10% teorija, 90% praktiski piemēri.

 

⭐️⭐️⭐️ Šeit dažas atsauksmes no kursa pedagogiem “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHS un AST” dalībniekiem:

🔶 “1. Ieguvu vairāk informācijas darbā ar bērniem, kuriem ir uzvedības un mācīšanās grūtības. 2. Guvu ierosmi, kā uzlabot saskarsmes un sadarbības iespējas ar šādiem skolēniem. 3. Bērniem ar UDHT ir jāmāca ievērot noteikumus, kuri attiecas uz visiem.”

🔶 “Ļoti profesionāli apkopota informācija, kuru iespējams praktiski izmantot, pateicoties lektores interesantam stāstījumam.”

🔶 “Pieredzes stāsti ar piemēriem ļoti patika. Iemācījos to, ka bērna skatu punktā, strādājot nevajadzētu sienas, kas ir izraibinātas ar attēliem. Tam tajā brīdi būtu jābūt aizmugurē. Esmu šo ņēmusi vērā un runājošo sienu veidoju vienā sānā neitrālu.”

Kursu pedagogiem vada bērnu psihologs un UDHS koučs Simona Dimanta

S.Dimanta ir mamma un praktizējoša bērnu psiholoģe, spēļu terapijas speciāliste, sertificēta BEA un sertificēta piesaistes attiecību veidošanas grupu vadītāja. S.Dimanta ir strādājusi bērnudārzā, sociālajā dienestā un Latvijas Bērnu atbalsta fondā. S.Dimanta apmāca pedagogus un vecākus un pieņem klientus savā privātpraksē. Rakstus ar S.Dimantas pausto viedokli var meklēt “Skolas psiholoģija”, “Bērnudārznieks”, jauns.lv, mammamuntetiem.lv, žurnālā “IR”, “Mans Mazais” u. c.

Simona Dimanta ir Starptautiskās UDHS asociācijas biedre, Latvijas UDHS biedrības biedre un topošā UDHS trenere. Bērnu psihologs un UDHS koučs palīdz bērniem, viņu vecākiem un pedagogiem veidot atbalstošus un uz izaugsmi vērstus vides apstākļus.

 

Kurss sastāv no 2 lekcijām (kopā 6 stundas):

  1. Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHS. Uzzināsi, kā atpazīt UDHS pazīmes, kā pielāgot vidi un komunikāciju, lai bērns justos iekļauts, un kā veicināt viņa sadarbību un socializēšanos.
  2. Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar AST. Apgūsi praktiskas pieejas un metodes, kā iekļaut bērnus ar autiskā spektra traucējumiem izglītības iestādē, lai veicinātu viņu spēju iesaistīties kolektīvā un mazinātu uzvedības problēmas.

Šis kurss sniegs Tev gan teorētisku izpratni, gan praktiskus piemērus un rīkus, lai pārliecinoši palīdzētu bērniem ar UDHS un AST iekļauties izglītības vidē, vienlaikus uzlabojot sadarbību ar viņiem un viņu vecākiem.

 

 

62.11

Availability: Noliktavā 7 prece/-es

Profesionālās pilnveides apliecība

  • Pedagogiem pēc kursa noklausīšanās iespējams saņemt profesionālās pilnveides apliecību. (UDHS: 5 teorētiskās un 1 praktiskā akadēmiskā stunda; AST: 5 teorētiskās un 1 praktiskā akadēmiskā stunda).

Video ieraksts

  • Iegādes brīdī būs jāizveido profils.
  • Ja tev jau ir izveidots profils, pirms pirkuma veikšanas pārliecinies, ka esi tajā ielogojies, lai piekļuvi kursam saņemtu uzreiz.
  • Kurss būs redzams profilā.

Bonusi

  • Uzdod jautājumu psihologam.
  • Kurss ir pieejams 90 dienas no iegādes brīža.
  • Kursu var skatīties no vairākām ierīcēm.
  • Kursu var klausīties neierobežotu reižu skaitu.
  • Pieejama prezentācija un darba lapas lejuplādei.
 

Tik aktuāls jautājums – Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHS un AST?

Pirmajā nodarbībā tiek apskatītas uzmanības deficīta un hiperaktivitātes traucējumu pazīmes. Ja tev ir zināms bērns, kuram ir īsa uzmanības noturība, kurš nevēlas darīt to, kas ir jādara, bet ilgi var darīt to, ko grib pats, bērns ir impulsīvs, runā no vietas, visu laiku ir kustībā, neievēro robežas, tad šī nodarbība būtiski atvieglos tavu ikdienu.

Visticamāk, šis bērns ir nevis izlaists vai neaudzināts, bet viņam ir uzmanības deficīta traucējumi. Tas nozīme, ka nepieciešami rīki, kā vadīt bērnu, kuram ir UDHS, lai nesabojātu attiecības un velti netērētu enerģiju uz nepareizajām lietām. Šī ir viena no pedagogu un vecāku augstāk novērtētajām nodarbībām.

Nodarbībā “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHS” bērnu psihologs un UDHS koučs skaidros:

  • Kas ir UDHS (uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms)?
  • Kādēļ  UDHS bērniem ir socializēšanās problēmas?
  • Kā atpazīt UDHS  uzvedību raksturojošās pazīmes?
  • Kā iekļaut bērnus ar UDHS?
  • Neaudzināts bērns vai UDHS?
  • Vides iekārtošana.
  • Komunikācija.

Otrā nodarbība būs par to, kā iekļaut bērnus, kuriem ir autiskā spektra traucējumi. Iespējams, zini bērnu, kuram ir vāji attīstīta valoda, kurš nereaģē uz vidē notiekošo, bērnam ir specifiskas intereses, bērns veic atkārtojošas darbības ar ķermeni, nespēlējas ar citiem bērniem. Ja atpazīsti šādu bērnu, šī nodarbība palīdzēs apgūt praktiskas prasmes, kā sadarboties ar bērnu, lai izvairītos no nevēlamas uzvedības. Pieejas, kuras iegūsi, neapgrūtinās tavu ikdienas darbu, bet palīdzēs veicināt sadarbību ar  bērniem.

Nodarbībā “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar AST” bērnu psihologs un UDHS koučs skaidros:

  • Kas ir AST (autiskā spektra traucējumi)?
  • Kādēļ AST bērniem ir socializēšanās problēmas?
  • Kā atpazīt AST uzvedību raksturojošos pazīmes?
  • Kā iekļaut bērnus ar AST?
  • Vides iekārtošana.
  • Komunikācija.

🎉 10% teorija, 90% praktiski piemēri.

 

⭐️⭐️⭐️ Šeit dažas atsauksmes no kursa pedagogiem “Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHS un AST” dalībniekiem:

🔶 “1. Ieguvu vairāk informācijas darbā ar bērniem, kuriem ir uzvedības un mācīšanās grūtības. 2. Guvu ierosmi, kā uzlabot saskarsmes un sadarbības iespējas ar šādiem skolēniem. 3. Bērniem ar UDHT ir jāmāca ievērot noteikumus, kuri attiecas uz visiem.”

🔶 “Ļoti profesionāli apkopota informācija, kuru iespējams praktiski izmantot, pateicoties lektores interesantam stāstījumam.”

🔶 “Pieredzes stāsti ar piemēriem ļoti patika. Iemācījos to, ka bērna skatu punktā, strādājot nevajadzētu sienas, kas ir izraibinātas ar attēliem. Tam tajā brīdi būtu jābūt aizmugurē. Esmu šo ņēmusi vērā un runājošo sienu veidoju vienā sānā neitrālu.”

Kursu pedagogiem vada bērnu psihologs un UDHS koučs Simona Dimanta

S.Dimanta ir mamma un praktizējoša bērnu psiholoģe, spēļu terapijas speciāliste, sertificēta BEA un sertificēta piesaistes attiecību veidošanas grupu vadītāja. S.Dimanta ir strādājusi bērnudārzā, sociālajā dienestā un Latvijas Bērnu atbalsta fondā. S.Dimanta apmāca pedagogus un vecākus un pieņem klientus savā privātpraksē. Rakstus ar S.Dimantas pausto viedokli var meklēt “Skolas psiholoģija”, “Bērnudārznieks”, jauns.lv, mammamuntetiem.lv, žurnālā “IR”, “Mans Mazais” u. c.

Simona Dimanta ir Starptautiskās UDHS asociācijas biedre, Latvijas UDHS biedrības biedre un topošā UDHS trenere. Bērnu psihologs un UDHS koučs palīdz bērniem, viņu vecākiem un pedagogiem veidot atbalstošus un uz izaugsmi vērstus vides apstākļus.

 

Kurss sastāv no 2 lekcijām (kopā 6 stundas):

  1. Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHS. Uzzināsi, kā atpazīt UDHS pazīmes, kā pielāgot vidi un komunikāciju, lai bērns justos iekļauts, un kā veicināt viņa sadarbību un socializēšanos.
  2. Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar AST. Apgūsi praktiskas pieejas un metodes, kā iekļaut bērnus ar autiskā spektra traucējumiem izglītības iestādē, lai veicinātu viņu spēju iesaistīties kolektīvā un mazinātu uzvedības problēmas.

Šis kurss sniegs Tev gan teorētisku izpratni, gan praktiskus piemērus un rīkus, lai pārliecinoši palīdzētu bērniem ar UDHS un AST iekļauties izglītības vidē, vienlaikus uzlabojot sadarbību ar viņiem un viņu vecākiem.

 

 

1 atsauksmes par Kā palīdzēt iekļauties bērniem ar UDHS un AST

  1. tlovertonet

    This blog is definitely rather handy since I’m at the moment creating an internet floral website – although I am only starting out therefore it’s really fairly small, nothing like this site. Can link to a few of the posts here as they are quite. Thanks much. Zoey Olsen

Pievienot atsauksmi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

0
    0
    Grozs
    Jūsu grozs ir tukšsAtgriezties veikalā